top of page
Headphones

Συχνές Ερωτήσεις για τις αγορές σας

Ολες οι απαντήσεις εδώ για εσάς

Σε περίπτωση που κάποιες από τις απορίες σας δεν απαντώνται παρακάτω , παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ποια είναι η πολιτική επιστροφής προιόντων?

Σε περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν πληρεί τις προδιαγραφές της περιγραφής του, μπορείτε να το επιστρέψετε σε εμάς εντός ημερών από την επιβεβαιωμένη ημερομηνία παραλαβής της από το κούριερ.

Ποιά είναι διαδικασία απόσυρσης της παλιάς μου συσκευής?

Η διαδικασία είναι σχετικά απλή και απολύτως ασφαλής. Αρχικά επικοινωνήστε μαζί μας με πληροφορίες για το ιστορικό και την κατάσταση της συσκευής προς απόσυρση. Στην συνέχεια συσκευάζετε την συσκευή και την αποστέλλετε στο κατάστημα μας για την κοστολόγηση με δικά μας έξοδα αποστολής.

Ποιές επιλογές πληρωμής διαθέτουμε?

Για τις αγορές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να εξοφλήσετε με τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής: Κατάθεση σε τραπεζικό μας λογαριασμό στην Τράπεζα Πειραιώς είτε στην Εθνική τράπεζα, με πιστωτική κάρτα , με αντικαταβολή μέσω Acs Courier και με paypal.

Μπορώ να ανταλλάξω την παλιά μου συσκευή με μια νεότερης τεχνολογίας?

Φυσικά και μπορείς να ανανεώσεις την παλιά σου συσκευή με μια καινούργια , εκθεσιακή ή και μεταχειρισμένη συσκευή από το κατάστημά μας, την συγκεκριμένη υπηρεσία την ονομάζουμε απόσυρση. Και μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες στην αφιερωμένη σελίδα. Πατώντας Εδώ

Σε περίπτωση που εχετε επιπλέον ερωτήσεις για τις αγορές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα,παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ρωτήστε μας
bottom of page